Voor u een offerte aanvraagt - www.platina-bvba.be

Platina Bvba
Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Voor u overgaat tot het aanvragen van een offerte, is het misschien nuttig om even onze onderstaande standpunten
te bekijken.  Zo kan u zich een beeld vormen van onze werking en bedrijfsvisie en kan u bepalen of het
interessant is om een offerte aan te vragen.

Onze bedoeling in de komende jaren is het verbeteren van ons klantenbestand (achteruit gaan is stilstaan).  
Maar wat noemen wij "verbeteren"?

1. Graag zouden we over enkele jaren overschakelen naar elektrisch vervoer. Een van onze werkpunten is
   dan ook het Verbeteren van verplaatsingen.  Dit wil niet alleen zeggen dat we klanten aannemen dewelke
   dicht bij onze thuisbasis liggen, maar ook klanten die in de buurt liggen van bestaande klanten, om zo deze     
   rondes compacter te maken. Hierbij is het eveneens belangrijk dat de nieuwe klant akkoord gaat met
   een uitvoering op een vaste ronde en zo komen we bij het volgende punt.

2. Uw ramen laten kuisen op een vaste ronde heeft voor beide partijen grote voordelen.  Zo weet u, wanneer
   u in zo'n ronde zit, wanneer we langs gaan komen en dit voor een langere periode. We hebben bijvoorbeeld
   een ronde in heusden-zolder waar we iedere 4e maandag van de oneven maanden langsgaan.  

3. Om punt 2 goed te laten verlopen is het nodig dat u kiest voor een vaste frequentie.  Dit kan maandelijks,
   2-maandelijks of 3-maandelijks zijn. Als de datum reeds lange tijd vast staat, geeft dit ook een beter gevoel
   wanneer we langskomen bij minder goed weer.  Dan lijkt het niet alsof we "uitgerekend" die dag bij u langskomen.

4. Weer of geen weer, altijd welkom?? De klanten waar we al jaren komen, weten dat wanneer we met een
   goede frequentie langskomen, regenweer geen probleem is.  Ik vergelijk het kuisen van ramen altijd met het
   stofvegen of dweilen van een vloer.  Hoe regelmatiger je dit doet, hoe properder alles blijft.  Als het heel slecht
   weer is, annuleren we zelf de ronde en plannen we iedereen zo snel mogelijk terug in. Vaak word er dan op een
   zaterdag inhaalwerk gedaan.

5. Nog een belangrijk punt is het tijdig betalen van de facturen. Betalingen die tijdig gebeuren, zijn niet enkel goed
   voor onze cash-flow, maar het werkt ook efficienter; er wordt minder tijd verloren (nakijken, herinneringen
   sturen, opbellen) en de kans op misverstanden is veel kleiner!



      

Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu